راه حل های خلاقانه
لزوماً تمام اقدامات تبلیغاتی باعث فروش لحظه ای نمیشود. گاهی برند شما نیاز به چاشنی های صمیمیت و عمیق کردن ارتباط با مخاطبش را دارد. واکنش طبیعی انسان به پیشنهاد فروش “مقاومت” است، کافیست کاری کنیم تا این گارد و مقاومت شکسته شود و تعامل و درگیری با مخاطبمان ایجاد کنیم.
یکی از روشهای درگیر کردن مخاطب با برند، ایجاد تجربه از برخورد و تعامل با آن برند است که میتواند از طریق یک بازی، ایجاد حس همدلی، به یاد آوردن مسئولیت های اجتماعی، سوار شدن بر اتفاقات روز جامعه و دنیا، یادآوری یک خاطره مشترک یا هر راه حل اقتضایی دیگر صورت گیرد.
لازمه ی این کار داشتن خلاقیت، آشنایی به استاندارها و قوانین، انباشت تجربه و مدیریت پروژه است که خوشبختانه در استودیو وانیشا از تمام این موارد به میزان کافی وجود دارد.
