راه حل های خلاقانه

راه حل های خلاقانه

لزوماً تمام اقدامات تبلیغاتی باعث فروش لحظه ای نمیشود. گاهی برند شما نیاز به چاشنی های صمیمیت و عمیق کردن ارتباط با مخاطبش را دارد. واکنش طبیعی انسان به پیشنهاد فروش “مقاومت” است، کافیست کاری کنیم تا این گارد و مقاومت شکسته شود و تعامل و درگیری با مخاطبمان ایجاد کنیم. یکی از روشهای درگیر کردن مخاطب با برند، ایجاد تجربه از برخورد و تعامل با آن برند است که میتواند از طریق یک بازی، ایجاد حس همدلی، به یاد آوردن مسئولیت های اجتماعی، سوار شدن بر اتفاقات روز جامعه و دنیا، یادآوری یک خاطره مشترک یا هر راه حل اقتضایی دیگر صورت گیرد. لازمه ی این کار داشتن خلاقیت، آشنایی به استاندارها و قوانین، انباشت تجربه و مدیریت پروژه است که خوشبختانه در استودیو وانیشا از تمام این موارد به میزان کافی وجود دارد.
EN
سوالی دارید؟ با ما درمیان بگذارید!
سوالی دارید بپرسید؟
سلام! برای گفتگو در واتساپ کارشناس مورد نظر خود را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می‌دهیم