کمپین “بازگشت به مدرسه” یکی از کمپینهای داغ بازاریابی ، فروش و برندینگ است که با پایان یافتن تابستان و آغاز سال تحصیلی به اوج خود میرسد اما اشتباه است اگر فکر کنیم این کمپین فقط مختص به ماه شهریور یا حداکثر مهر ماه باشد. مادامی که مدارس دایر هستند و دانش آموزان و دانشجویان مشغول تحصیل هستند این کمپین ادامه دارد هرچند ممکن است در مواجهه با کمپین های بعد از خود مانند کمپین شب یلدا به حاشیه برود.
مدیران بازاریابی و برندینگ محصولات مرتبط با کمپین “بازگشت به مدرسه” به خوبی میدانند که اهداف فروش و بازاریابی و برندینگ این کمپین از شهریور آغاز میشود و تا خراد سال بعد ادامه دارد. نظر شما چیست؟ برای کمپینهای خود چگونه هدفگذاری میکنید؟
استند لوازم التحریر , استند نوشیدنی , استند خوراکی و تنقلات , استند پوشاک و سایر اقلام مدرسهای یا سایر استندهای فروشگاهی که برای کمپین “بازگشت به مدرسه” طراحی و تولید کردهاید، قابلیت استفاده در تمامی فصول سال را دارد یا فقط مختص یک ماه از سال طراحی و تولید شده است؟ بهتر نیست هنگام سفارش یک استند فروشگاهی با محوریت کمپین “بازگشت به مدرسه” اهداف بلند مدت برندینگ و فروش سازمان خود را نیز دنبال کنید، به طوری که با پایان ماه مهر نیاز به جمع آوری استند های کمپین “بازگشت به مدرسه” نباشد؟
جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کمپین بازگشت به مدرسه ، میتوانید از صفحه اختصاصی کمپین بازگشت به مدرسه وانیشا در این لینک دیدن فرمایید
3 دیدگاه
کاملا درسته و اتفاقا خودمون هم اخیرا چنین بحثی در تیم برندمون داشتیم. ولی این به شرطیه که سازنده استند این دوراندیشی رو بتونه هم در طرح و هم در ساخت استند لحاظ کنه که در اون بازه بلندمدتی که استند در فروشگاه هست، جذابیت و داوم رو همزمان با هم بتونه حفظ کنه و زود مشتری رو خسته نکنه. اگر شما راه حل قانع کننده ای داشته باشید، خوشحال میشیم که برنامه تون رو برای اجرایی کردن چنین کاری بدونیم
ممنونم از مطلب خوبتون
آیا این امکان هم وجود داره که در داخل مدارس هم بتونیم برنامه ای پیاده کنیم؟
منظورتون از اینکه داخل مدارس هم بتونیم برنامهای پیاده کنیم چیه؟ ممنون میشم واضحتر بفرمایید