از نزدیک تجربه کنید
آذر ۱۵, ۱۳۹۶اقلام نقطه فروش
آذر ۲۵, ۱۳۹۶
امروز داشتم در سایت های شرکت های تبلیغات جستجو و مطالعه میکردم. که با این مدل در سایت http://minnim.tv/en برخورد کردم. خیلی برام جالب بود که بسیار ساده و شفاف فرآیند دیزاین رو برای مشتریان خودش توضیح داده بود.
این مدل مدلی است که در بسیاری از متدولوژی های دیزاین هم شرح داده شده اما زبان آن زبانی است که هنوز برای خیلی از شرکتهای ایرانی نا آشناست. یکی از مسائل ما این است که مشتریان شرکتهای تبلیغاتی هنوز با مسئله فرآیند محور بودن دیزاین آشنایی جامعی ندارند و این تصور در تعامل با کارفرما اختلال ایجاد می کند. بارها و بارها با این موضوع جنگیدیم که ما برای رسیدن به نتیجه دلخواه شما، احتیاج داریم تا فرآیند مشخصی را طی کنیم که این مستلزم زمان است.
شاید تجربه و مهارت بیشتر بتواند این مسیر را سرعت ببخشد اما چیزی که ضروری است این است که Context باید به خوبی درک شود، مشتری شما مطالعه شود تا بفهمیم دقیقا مسئله و چالش شما چیست، راه حل بررسی و تست شود.
من بر این باورم که ایجاد تمایز در تعهد به فرآیند دیزاین است و الا چیزی جز یک خروجی که احتمال موفقیتش کم است نخواهد بود!
Vanisha #design #design_brief #creative_brief #design_spec #client_brief
استندو گروهی است از تعدادی متفکر، سازنده و حلکننده مسائل تا محصولات را توسعه و بهبود دهد و یا محصولات جدیدی را دیزاین کند.