کیفیت راز ماندگاری محصول ایرانی
فروردین ۲۹, ۱۳۹۷استند لوازم آرایشی , زیبایی در نهایت کاربرد
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۷
تحویل محترمانه بسته بندی مناسب میخواهد
یکی از اتفاقات ناخوشایند در محصولات b2b عدم ارائه خدمات و محصولات در بسته بندی مناسب میباشد که بهانه آن تلاش برای کاهش حداکثری هزینه تولید میباشد. معمولا شرکتهای تولید کننده تمام هم و غم خود را صرف ارائه بهتر به مشتری نهایی و بسته بندی در آن نقطه مینمایند اما در سالهای اخیر تغییر شرایط بازار و افزایش رقابت در ارائه خدمات b2b سبب توجه بیشتر به شکل ارائه خدمات به همکار و بنکدار و ... شده است و نمونه آن را میتوان در بهبود بسته بندی قطعات یدکی به وضوح مشاهده کرد حتی در فروشگاههای زنجیره ای بزرگ جعبه های چندتایی با کیفیت از بسته بندی محصولات غذایی خود دلیل ترغیب مشتریان به خرید کلی محصول مورد نظرشان به تعداد بیشتر میباشد.
یکی از اتفاقات ناخوشایند در محصولات b2b عدم ارائه خدمات و محصولات در بسته بندی مناسب میباشد که بهانه آن تلاش برای کاهش حداکثری هزینه تولید میباشد
احترام به مشتریان از تماس اول تا مراحل تحویل محصول و پیگیریهای مالی و به طور کلی در تمامی فرآیند ارتباط با مشتری یکی از مهمترین ارزشها در سازمانها و شرکتهای موفق و از رموز ماندگاری و وفادارسازی مشتریان میباشد. یکی از نقاط کمتر توجه شده نیز همین شکل اراده محصولات به مشتریان شرکتی و سازمانی می باشد با این دید که آنها خود پس از منتاژ در بسته بندی دیگری به مشتریان نهایی ارائه مینمایند همین امر سبب غفلت شرکتهای خدمات دهنده به این امر شده است
ما در وانیشا معتقدیم حتی نمونه سازی نیز می بایست در بسته بندی مناسب و با برگه توضیحات کافی و شناسنامه محصول ارائه شود حتر اگر قرار است فقط چند دقیقه این بسته بندی مشاهده یا استفاده گردد
ما در وانیشا معتقدیم حتی
نمونه سازی نیز می بایست در
بسته بندی مناسب و با برگه توضیحات کافی و
شناسنامه محصول ارائه شود حتر اگر قرار است فقط چند دقیقه این بسته بندی مشاهده یا استفاده گردد. از دیدگاه ما این بسته بندی قسمتی از همان ارزش
احترام مداوم به مشتری میباشد.
از همین رو ما تمامی اقلام نقطه فروش خود را در بهترین بسته بندی ممکن با توجه به بودجه پروژه ارائه مینماییم هرچند این هزینه سبب کاهش حاشیه سود ما گردد.
مارکتینگ و به طور خاص دیجیتال مارکتینگ علاقه مندی و تخصصم هست. زیاد فکر میکنم و کمتر مینویسم. ترجیح میدم بیشتر بخونم و صحبت کنم. برای همینم مشاوره و مربیگری کسب و کار رو دوست دارم
2 دیدگاه
خیلی خوبه به جزییات دقت میکنید.. ما پارسال تعدادی استند آرایشی سفارش دادیم که به علت بسته بندی نامناسب با خط و خش تحویل فروشگاهها شد و مخصوصا باعث نارضایتی فروشگاههایی شد که وسواس بیشتری روی جزییات دارن
بله همیشه یکی از دغدغههای ما شرایط مطلوب تحویل و نگهداری استند تولید شده در محل مشتری هست. در مطلب زیر قبلا به این مورد پرداختیم که میتونید در لینک زیر بخونید:
تحویل محترمانه بستهبندی مناسب میخواهد