اقلام نقطه فروش،طراحی میشوند تا ارائه خوبی از محصولی دیگر باشند. با این تعریف در طراحی این اقلام ما با چند موضوع درگیر هستیم، سفارش دهنده که خود نمایندهای از برندی است که قرار محصولاتشان را ارائه کنند، کاربرانی که قرار است به عنوان مصرف کننده آن محصول را خریداری کنند و خود اقلام فروش به عنوان محصولی که قرار است طراحی شود. پس لازم است در مسیر طراحی ویژگیهای یک برند، سلایق سفارشدهنده به عنوان سخنگوی برند، نیازهای کاربران هنگام خرید یک محصول و استانداردهای یک استند در ارتباط با ساخت، دوام، محل قرارگیری، ارگونومی و ... در نظر گرفته شود. این تقسیمبندی به ما کمک میکند جنبههای جامعتری از مسائل مرتبط با طراحی این اقلام را ببینیم. لازم است در هر قدم با یک ذرهبین و با دقت بالا به هر بخش هم دقیق شویم. نگاهی رفت و برگشتی از کل به جزء و برعکس که ما را به سمت حرفهای شدن پیش خواهد برد.