استند رومیزی (استند کانترتاپ)

استند رومیزی ، ارائه‌ای جذاب ، ظریف و کمجا

استند رومیزی یا استند کانترتاپ یا نمایه محصول رومیزی همانطور که از نامش پیداست استندی فروشگاهی است که بر روی میز و کانتر قرار می‌گیرد یا نصب می‌شود. برای چنین استندی استاندارد قطعی و کلی وجود ندارد اما پیشنهاد می‌شود در ویژگی‌ها و حالاتی که در ادامه می‌بینیم طراحی و تولید شود :


    •  دیزاین
    • در طراحی استندهای رومیزی چند فاکتور حائز اهمیت است. متریال و ابعاد را جداگانه بررسی می‌کنیم. اما موارد دیگری همچون ظاهر، تولید، بسته‌بندی، حمل و روش استفاده بسیار مهم هستند.
    • ظاهر : علاوه بر رعایت اِلمان‌های گرافیکی و تبلیغاتی مشتری، درنظر گرفتن ظاهر فروشگاه و هدف از طراحی استند بسیار تاثیر‌گذار است.
    • تولید : طراح استند باید به فرایند تولید و اشخاص درگیر در این فرایند توجه کند. یعنی چندبار در ذهن و نمونه سازی استند را تا انتها تولید کند تا ایرادات آن مشخص شود. تجربه به ما ثابت کرده که فرایند تولید ناقص یا سخت، بر کیفیت خروجی نهایی اثرگذار است و احتمال خرابی در تعداد بالا را افزایش می‌دهد.
    • بسته‌بندی : در بسته‌بندی محصول مواردی چون حفظ سلامت استند، کم‌جا بودن، چیدمان راحت در انبار و وسیله حمل، رعایت علائم هشدار دهنده و باز و بسته شدن قابل فهم مطرح هستند.
    • روش استفاده : برخی محصولات هستند که به دلیل چند تکه بودن، در هنگام نصب و استفاده کاربر را گیج می‌کنند. پیشنهاد میکنم در تمام مدل‌های محصولاتی که طراحی و تولید می‌کنید یک راهنمای استفاده قرار دهید.
    • متریال

      مواد و متریالی که برای این نوع استند تبلیغاتی استفاده می‌شود بهتر است سبک باشد. بطور مثال از بکار بردن فلز ضخیم و سنگین برای بدنه اصلی خودداری شود. متریال خشن و سنگینی چون آهن و سنگ می‌تواند برای میز و سطح زیرین استند خطرناک باشد. بجای آن می‌توان از پلکسی کلاس، کارتن، مقوا، ام‌دی‌اف با ضخامت کم، چوب سبک و امثال این موارد استفاده کرد.

    • ابعاد

      بطور معمول عرض این استندها از ۳۰ سانتی متر بیشتر نمی‌شود. مگر در شرایط خاص. طول آنها نیز در بیشترین حالت نباید از ۵۰ سانتی‌متر تجاوز کند که همین هم زیاد است! ارتفاع آن نیز باتوجه به نوع محصولات داخل استند باید به نوعی باشد که فروشنده پشت آن دیده شده و فضای میز و فروشگاه را بیش از حد اشغال نکند. اگر تعداد محصولات مورد استفاده در استند زیاد است، پیشنهاد می‌شود در دو مدل استند ارائه شوند یا بر روی یک استند ایستاده (فلور استند) چیدمان صورت گیرد چون در غیراینصورت یا صاحب فروشگاه مقاومت می‌کند یا موجب انتقاد دیگران می‌شود. در آخر باید گفت هدف از طراحی و تولید استند کانترتاپ صرفاً معرفی تنوع محصولات بزرگ و فروش محصولات کوچک ( مانند لاک و رژ و...) است.


مواد و متریالی که برای تولید استند تبلیغاتی یا فروشگاهی رومیزی استفاده می‌شود بهتر است سبک باشد.


  • برند اکتیویشن

    در این طرح شب یلدا و نورانی بودن ستاره ها و برند داو ترکیب شد تا این مفهوم را انتقال دهد که پرندۀ داو در بین […]
    برند اکتیویشن
  • برند اکتیویشن

    در این طرح شب یلدا و نورانی بودن ستاره ها و برند داو ترکیب شد تا این مفهوم را انتقال دهد که پرندۀ داو در بین […]
    برند اکتیویشن
  • استند کانترتاپ مام

    متاسفانه یکی از دغدغه های مدیران تدارکات و خرید شرکت ها در صنعت FMCG بحث “دزدبری” است. استندهایی که امکان دسترسی به محصولات در آنها آسان […]
    استند کانترتاپ مام
EN
سوالی دارید؟ با ما درمیان بگذارید!
سوالی دارید بپرسید؟
سلام! برای گفتگو در واتساپ کارشناس مورد نظر خود را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می‌دهیم