استند دیواری
استند دیواری ، دیوار خود را با استند آذین کنید
استندهای محصول انواع گوناگون در شکل قرارگیری و ابعداد مختلف دارند که با متریال متنوع قابل تولید هستند. استند دیواری نیز از دسته استند فروشگاهی به حساب میآید که برای انتخاب این نوع استند باید مواردی را پیش از انتخاب این دسته استند در نظر داشت. استندهای دیواری برای هر محصول و هرمکان قرارگیری عمومیت ندارند و معمولا در حداقل یکی از شرایط زیر مورد استفاده قرار میگیرند :
- در فروشگاههای بزرگ که فضای مناسبی برای قدم زدن و دیدن محصولات وجود دارد میتوان این مدل استند را به دیوار یا قفسه ها الصاق کرد تا توجه مشتریان را با استند دیواری بیشتر جلب کنیم.
- فضای پشت سر صندوقدار معمولا برای نصب استند دیواری مناسب است. در این محل که به نوعی نقطه پایانی خرید مشتری به حساب میآید، مدت کوتاهی برای تحریک او به خرید، فرصت ایجاد میشود که با این مدل استند میتوان اینکار را انجام داد.
- استند دیواری برای محصولات با وزن بالا خیلی کاربرد ندارد و معمولاً برای محصولات با سایز کوچک و وزن کم مورد استفاده قرار میگیرد. شاید نهایت وزن این استند با محصولات داخل آن به 30 کیلوگرم نرسد.
- در هایپرمارکتها پس از اخذ مجوز از فروشگاه، امکان استفاده از استند دیواری در قفسههای اجاره شده توسط هر برند وجود دارد.
- گاهی استندهای دیواری صرفاً هدف برندینگ دارند و شبیه به نوعی هنگر به قفسهها و دیوار الصاق میشوند.
- در برخی فروشگاهها که فضای قرارگیری استند روی زمین یا روی کانتر وجود ندارد، میتوان از استند دیواری استفاده نمود.
استند دیواری میتواند صرفاً هدف برندینگ داشته باشد و شبیه به نوعی هنگر به دیوار و قفسهها الصاق شود
این حالات عمومیترین شرایط انتخاب استند دیواری میباشند اما تمامی حالات را در بر نگرفتهاند. استندهای فروشگاهی بسته به فضای استفاده، محصول، برند، توان طراح، عمر مفید استند، بازۀ زمانی کمپین تبلیغاتی و... در شکلها و متریال مختلف طراحی و تولید میشوند. موضوعی که همواره بر آن تأکید میکنیم مشورت گرفتن از تیم طراح برای سفارش هرنوع استند است. اگر در سازمان خود جلسهای برای انتخاب اقلام نقطه فروش یا استند یا طرح و متریال و... دارید، پیشنهاد میکنیم نمایندگان شرکت طراحی هم در آن حضور داشته باشند تا سوالات درست را در زمان درست بپرسند و قبل از اتخاذ تصمیمات، شما را از نتایج و عواقب آن مطلع کنند. تجربۀ ما در وانیشا نشان میدهد چنین جلساتی تأثیر بسیار مثبتی بر خروجی کار میگذارد.
استند مسواک پنبه ریز
هر محصول میتواند ابزاری برای انتقال یک مفهوم یا معنا باشد؛ انتقال این مفهوم در ماندگاری پیام برند در ذهن مخاطب موثر خواهد بود.استند تستر کمددار
در این استند چند ویژگی مورد نیاز مشتری بود از جمله داشتن فضای دپو، ماژولار بودن و امکان جابجایی راحت استند و تفکیک شدن محل قرارگیری محصول از روی پایه