استند ایستاده
استند ایستاده ، استندی تمام قد پیش روی مشتری
استندهای محصول انواع گوناگون در شکل قرارگیری و ابعداد مختلف دارند که با متریال متنوع قابل تولید هستند. استند ایستاده نیز یکی از انواع پرکاربرد استند فروشگاهی به حساب میآید که برای انتخاب این نوع استند باید مواردی را پیش از انتخاب این دسته استند در نظر داشت. استندهای ایستاده برای هر محصول و هرمکان قرارگیری عمومیت ندارد و معمولا در حداقل یکی از شرایط زیر مورد استفاده قرار میگیرد :
- تعداد و تنوع محصول | اگر تعداد و تنوع محصولات برند آنقدر زیاد باشد که برای نمایش یا فروش تمام آنها نتوان از استند رومیزی یا استند دیواری استفاده کرد. در این حالت از استند ایستاده با چند طبقه و فضای اختصاصی قرارگیری محصول استقبال میشود.
- وزن بالای محصول | محصولات داخل استند وزن نسبتاً بالایی داشته باشند و نیاز به طبقات محکم داشته باشیم.
- نوع محصول | بعضی مواقع محصول مورد نظر به گونهای است که امکان قرارگیری در استند کوچک یا روی میز برایش وجود ندارد و از استندهای ایستاده استفاده میشود.
- درخواست مشتری | گاهی مشتری در مرحله ای از کمپین فروش و تبلیغات خود نیاز به اقلام نقطه فروش بزرگ و به قول معروف "توی چشم" دارد که فضا را پر کند. در این شرایط یکی از انتخابها استد ایستاده است که با روشهای مختلف در طراحی میتوان جذابیت محصول رو دوچندان کرد.
- قابلیت برندینگ بدنه | در مواردی برای معرفی یک برند که به تازگی وارد بازار شده است میتوان از استند ایستاده استفاده کرد. استند ایستاده بدلیل حجم زیادی که اشغال میکنند و امکان برندینگ روی بدنه استند، انتخابی معقول خواهد بود.
تعداد، تنوع، وزن و نوع محصول، ملاحظات مشتری و قابلیت برندینگ بدنه در انتخاب استند ایستاده قابل توجه هستند
این حالات عمومیترین شرایط انتخاب استند ایستاده میباشند اما تمامی حالات را در بر نگرفتهاند. استندهای فروشگاهی بسته به فضای استفاده، محصول، برند، توان طراح، عمر مفید استند، بازۀ زمانی کمپین تبلیغاتی و... در شکلها و متریال مختلف طراحی و تولید میشوند. موضوعی که همواره بر آن تأکید میکنیم مشورت گرفتن از تیم طراح برای سفارش هرنوع استند است. اگر در سازمان خود جلسهای برای انتخاب اقلام نقطه فروش یا استند یا طرح و متریال و... دارید، پیشنهاد میکنیم نمایندگان شرکت طراحی هم در آن حضور داشته باشند تا سوالات درست را در زمان درست بپرسند و قبل از اتخاذ تصمیمات، شما را از نتایج و عواقب آن مطلع کنند. تجربۀ ما در وانیشا نشان میدهد چنین جلساتی تأثیر بسیار مثبتی بر خروجی کار میگذارد.
استند شکلات مخصوص قنادی
از آنجا که فضای خالی در تمام فروشگاهها یکسان نیست، درخواست مشتری از وانیشا طراحی استندی بود که امکان یکطرفه بودن و جزیره ای شدن داشته […]استند shelf-in-shelf خمیر دندان
معمولاً در قفسه های فروشگاهها فضای مرتبی برای جداسازی برندها وجود ندارد و خریدار با حجمی از برندها مواجه میشود که امکان تشخیص تفاوت یا برند […]استند فروشگاهی دمنوش و چای
یکی از راههای جذب نگاه مصرف کننده استفاده از فرم، رنگ یا انواع روشهایی است که حواس مخاطب را هدف قرار دهد. استفاده از فرم فنجان […]