میگو پاک شده در بازار منجر به دعوای شدید شد

میگو پاک شده در بازار یکی از محبوب ترین غذاهای دریایی است. در انواع غذاها، از اسکمپی میگو گرفته تا میگو و بلغور دیده می شود. و آنچه که غواصی در غذای میگو را هیجان‌انگیزتر می‌کند: تمام مزایای میگوی سالم این غذای دریایی است. بیایید نگاهی به آنها بیندازیم.

منبع خوبی از پروتئین است به ازای هر 3 اونس میگوی پخته شده، 20 گرم پروتئین شگفت انگیز دریافت می کنید که 40 درصد از مقدار توصیه شده روزانه (DV) است.

به علاوه، این فقط برای 84 کالری است. پروتئین موجود در میگو می تواند به شما کمک کند برای مدت طولانی تری سیر بمانید، که برای مدیریت وزن و تقویت ورزش مهم است.

منبعی از مواد معدنی مفید و بسیاری از فواید سلامتی میگو به مواد مغذی موجود در آن خلاصه می شود.

میگو یک غذای دریایی همه کاره و کم کالری است که ید، فسفر، روی و منیزیم را تامین می کند. این مواد معدنی به دلایل زیادی مهم هستند.

به عنوان مثال، روی برای ایمنی مفید است و منیزیم برای همه چیز از سلامت استخوان گرفته تا فشار خون مفید است.

این غذای دریایی دارای آستاگزانتین است، یک آنتی اکسیدان که می تواند به محافظت در برابر آسیب رادیکال های آزاد کمک کند.

آنیا روزن، متخصص تغذیه در نیویورک می‌گوید: «این ممکن است به کاهش خطر بیماری‌های قلبی عروقی و عصبی، مانند آلزایمر و پارکینسون کمک کند.

خواص ضد التهابی آستاگزانتین همچنین به دیابت، بیماری های گوارشی، کلیوی و پوست و چشم کمک می کند. این پتانسیل بسیار زیادی برای مبارزه با بیماری در یک غذا است.

خوردن غذاهای دریایی در دوران بارداری می تواند به ویژه برای کودکان متولد نشده مفید باشد. اندروز می گوید: در دوران بارداری مشخص شده است که غذاهای دریایی برای رشد عصبی شناختی نوزادان مفید است این با حداقل 4 اونس در هفته اتفاق می افتد.

میگو در رده غذاهای دریایی «بهترین انتخاب‌ها» برای زنانی است که در تلاش برای باردار شدن، باردار یا شیرده هستند.

این یک غذای سالم برای افراد مبتلا به بیماری تیروئید است، زیرا ید و سلنیوم، دو ماده معدنی مورد نیاز برای عملکرد طبیعی تیروئید را فراهم می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.